Handelsbetingelser

Levering af plugin og opdateringer

Når du har gennemført din bestilling vil du inden for et par hverdage modtage en email med din licensnøgle og nyeste version af bestilte plugin.

Hvis plugin er købt med opdateringer vil disse opdateringer sendes via mail til mailadressen brugt til bestilling.

Hvis plugins ikke længere opdateres og vedligeholdes vil de ikke fremgå af vores hjemmeside. Hvis vi stopper opdatering og vedligeholdelse af et plugin vil vi ikke lukke abonnementer og licensnøgler, da tidligere købte plugins kan være i brug på hjemmesider. Vi sender en mail til alle aktive abonnenter, såfremt vi stopper opdatering og vedligeholdelse af et plugin.

Betaling og fornyelse

For betaling af plugin vil du modtage en email med faktura, til betaling. Denne faktura sendes til samme mailadresse som brugt til bestilling og som pluginet sendes til. Hvis faktura skal sendes til en anden mailadresse bedes det blive oplyst i forbindelse med bestillingen.

Ved køb af plugins med opdateringer oprettes der et fortløbende abonnement. Dit abonnement fornyes automatisk og ved bestilling af plugin giver du os tilladelse til at opkræve det gældende abonnement. Abonnementer kan til enhver tid annulleres ved at kontakte os på bogholderi@plugins.dk.

Hvis du har købt plugins med opdateringer, så er din licensnøgle kun gyldig så længe du har et aktivt abonnement.

Ved opsigelse af abonnement vil abonnementet ikke længere blive fornyet, og vil udløbe efter den betalte periode, hvilket er et år efter seneste faktura. Herefter vil abonnementet ophøre og licensnøglen ikke længere være gyldig.

Ansvar og garanti

Vores plugins sælges som de er og forefindes, uden nogen garanti udover det nævnt i betingelserne her. Vi garanterer at vores plugins fungerer som beskrevet på plugins.dk, når de installeres på en ren WordPress/WooCommerce installation og når de aktiveres uden ændringer.

Vi kan ikke garantere af vores plugins fungerer med alle tredjeparts plugins, temaer eller browsere. Vi kan ikke holdes ansvarlig for eventuelle konflikter eller kompatibilitetsproblemer med sådan tredjeparts software. Hvis der opstår konflikter kan vi yde support efter vores eget skøn, som kan være fakturabelagt (se support afsnit nedenfor).

Hvis vores plugins udvider funktionaliteten af et tredjeparts plugin, garanterer vi at vores plugin virker med de plugins, såfremt de plugins ikke er modificerede.

Vi er ikke ansvarlige for datatab som opstår som følge af installationen af vores plugins. Vær sikker, test plugins på en udviklingsside og lav altid en sikkerhedskopi før installationen.

I det maksimale omfang, der er tilladt i henhold til loven, påtager du dig det fulde ansvar for ethvert tab, der kan skyldes din brug og misbrug af vores plugins. Du accepterer at vores maksimale ansvar overfor dig ikke overstiger det beløb du har betalt for dine plugins.

Priser

Vi tager forbehold for prisændringer og slåfejl. Ved ændring af priser kan du se disse på vores hjemmeside eller vi sender dig en underretning via email. Ændring af priser vil typisk gælde for næste periode ved abonnement.

Tilbagebetalingspolitik

Refusioner tilbydes efter eget skøn. Vi tilbyder kun refusioner hvis disse krav overholdes:

  • Du har købt dine plugins inden for de seneste 14 dage.
  • Dine problemer kommer fra at du ikke er i stand til at installere eller at få dine plugins til at udføre deres grundlæggende funktioner.
  • Du har forsøgt at løse dine problemer via vores support på support@plugins.dk (se afsnit om support herunder).
  • Problemer forårsaget af tredjeparts plugins, temaer eller browsere er ikke grund til refusion.

Support

Supportanmodninger håndteres efter kø-system hvor ventetid kan forekomme. Vi svarer som regel inden for 2-4 hverdage ved normal support. Hvis din supportsag haster bedes du skrive det i titlen af din email. Hastesager kan være pålagt et 50% hastetillæg, såfremt supportsagen timeafregnes. Support er kun tilgængelig for dem der har et aktivt abonnement og en gyldig licensnøgle. Der ydes kun support for de plugins der opdateres og vedligeholdes (se afsnit “Levering af plugin og opdateringer”).

Vi forsøger at yde den bedst mulige support til vores plugins, men vi kan ikke garantere at vi kan besvare alle supportspørgsmål.

Hvis supportspørgsmål er opstået i forbindelse med brug af tredjeparts plugins, temaer eller browsere vil supporten være berettiget timeafregning. Timepris for support er 950 kr., som afregnes pr. påbegyndte halve time.

Vores support kan kontaktes på support@plugins.dk.

Sikkerhedsbrud

I tilfælde af sikkerhedsbrud der omfatter dine persondata vil vi kontakte dig med en beskrivelse af hændelsen.