Handelsbetingelser

Konto

For at gennemføre et køb er det påkrævet at have en konto. Hvis du ikke har en konto i forvejen kan du oprette en i købsforløbet. Dit køb, licensnøgle og tilhørende abonnement er tilknyttet til din konto.

Du er ansvarlig for at sikre din konto med en ordentlig adgangskode og at holde denne fortrolig. Du er ansvarlig for din egen konto og evt. andre konti du har adgang til. Vi er ikke ansvarlige for eventuelle tab på grund af stjålne eller hackede adgangskoder. Vi har ikke adgang til din nuværende adgangskode og kan af sikkerhedsmæssige årsager kun nulstille din adgangskode, hvilket du også selv har adgang til.

Du kan til enhver en tid anmode om at din konto slettes ved at kontakte os på support@plugins.dk. Bemærk at ved sletning af din konto vil alle abonnementer ophøre og licensnøgler gøres ikke-gyldige. Bemærk at du skal bekræfte at du er den korrekte kontoindehaver og vi kræver klart samtykke, før vi sletter data.

Vi har efter eget skøn ret til at suspendere eller at lukke din konto (inkl. tilhørende abonnementer og licensnøgler), hvis du overtræder vores vilkår og betingelser. Ved lukning af konto sletter vi din konto og dennes data. I tilfælde af suspendering eller lukning af konto vil du modtage besked herom.

14 dages prøveperiode

Nogle af vores plugins har 14 dages prøveperiode. Det betyder at du kan prøve pluginet i 14 dage, uden at betale for det.

For at prøve pluginet skal du gennemføre købsflowet og indtaste kreditkort. I checkouten fremstår det som at du skal betale med det samme, men pengene hæves først efter 14 dage, hvis du fortsat har et aktivt abonnement.
Hvis du inden for de 14 dage ikke ønsker at bruge pluginet og derfor ikke vil betale, så skal du gå ind under “min konto” og opsige dit abonnement. Det er vigtigt at du gør det inden de 14 dage er overstået, ellers vil beløbet blive hævet på din konto.

Betaling, fornyelse og opsigelse

Hvis du har købt plugins med opdateringer, så er din licensnøgle kun gyldig så længe du har et aktivt abonnement.

Et par hverdage efter din betaling er gennemført vil du modtage en faktura på dit gennemførte køb.

Dit abonnement fornyes automatisk og ved køb af plugin giver du os tilladelse til at opkræve det gældende abonnement. Abonnementer kan til enhver tid annulleres ved at logge ind på din konto og opsige dem.

Ved opsigelse af abonnement vil abonnementet ikke længere blive fornyet, og vil udløbe efter den betalte periode, hvilket fremgår under din konto. Herefter vil abonnementet ophøre og licensnøglen ikke længere være gyldig.

Levering af plugin og opdateringer

Ved gennemført køb får du en email med ordrebekræftelse. I den email er din licensnøgle og link til download af plugins. Du kan du også logge ind på din konto og downloade de købte plugins, tilgå dine licensnøgler samt administrere dit abonnement.

Opdateringer af plugins vil kun være tilgængelige for licensindehavere, der har en aktiv og gyldig licensnøgle.

Hvis plugins ikke længere opdateres og vedligeholdes vil de ikke fremgå af vores hjemmeside. Hvis vi stopper opdatering og vedligeholdelse af et plugin vil vi ikke lukke abonnementer og licensnøgler, da tidligere købte plugins kan være i brug på hjemmesider. Vi sender en mail til alle aktive abonnenter, såfremt vi stopper opdatering og vedligeholdelse af et plugin.

Ansvar og garanti

Vores plugins sælges som de er og forefindes, uden nogen garanti udover det nævnt i betingelserne her. Vi garanterer at vores plugins fungerer som beskrevet på plugins.dk, når de installeres på en ren WordPress/WooCommerce installation og når de aktiveres uden ændringer.

Vi kan ikke garantere af vores plugins fungerer med alle tredjeparts plugins, temaer eller browsere. Vi kan ikke holdes ansvarlig for eventuelle konflikter eller kompatibilitetsproblemer med sådan tredjeparts software. Hvis der opstår konflikter kan vi yde support efter vores eget skøn, som kan være fakturabelagt (se support afsnit nedenfor).

Hvis vores plugins udvider funktionaliteten af et tredjeparts plugin, garanterer vi at vores plugin virker med de plugins, såfremt de plugins ikke er modificerede.

Vi er ikke ansvarlige for datatab som opstår som følge af installationen af vores plugins. Vær sikker, test plugins på en udviklingsside og lav altid en sikkerhedskopi før installationen.

I det maksimale omfang, der er tilladt i henhold til loven, påtager du dig det fulde ansvar for ethvert tab, der kan skyldes din brug og misbrug af vores plugins. Du accepterer at vores maksimale ansvar overfor dig ikke overstiger det beløb du har betalt for dine plugins.

Priser

Vi tager forbehold for prisændringer og slåfejl. Ved ændring af priser kan du se disse på vores hjemmeside eller vi sender dig en underretning via email. Ændring af priser vil typisk gælde for næste periode ved abonnement.

Tilbagebetalingspolitik

Refusioner tilbydes efter eget skøn. Vi tilbyder kun refusioner hvis disse krav overholdes:

  • Du har købt dine plugins inden for de seneste 14 dage.
  • Dine problemer kommer fra at du ikke er i stand til at installere eller at få dine plugins til at udføre deres grundlæggende funktioner.
  • Du har forsøgt at løse dine problemer via vores support på support@plugins.dk (se afsnit om support herunder).
  • Problemer forårsaget af tredjeparts plugins, temaer eller browsere er ikke grund til refusion.

Support

Supportanmodninger håndteres efter kø-system hvor ventetid kan forekomme. Vi svarer som regel inden for 2-4 hverdage ved normal support. Hvis din supportsag haster bedes du skrive det i titlen af din email. Hastesager kan være pålagt et 50% hastetillæg, såfremt supportsagen timeafregnes. Support er kun tilgængelig for dem der har et aktivt abonnement og en gyldig licensnøgle. Der ydes kun support for de plugins der opdateres og vedligeholdes (se afsnit “Levering af plugin og opdateringer”).

Vi forsøger at yde den bedst mulige support til vores plugins, men vi kan ikke garantere at vi kan besvare alle supportspørgsmål.

Hvis supportspørgsmål er opstået i forbindelse med brug af tredjeparts plugins, temaer eller browsere vil supporten være berettiget timeafregning. Timepris for support er 950 kr., som afregnes pr. påbegyndte halve time.

Vores support kan kontaktes på support@plugins.dk.

Sikkerhedsbrud

I tilfælde af sikkerhedsbrud der omfatter dine persondata vil vi kontakte dig med en beskrivelse af hændelsen.

Plugins.dk