Handelsbetingelser

Indholdsfortegnelse

Konto

For at gennemføre et køb er det påkrævet at have en konto. Hvis du ikke har en konto i forvejen kan du oprette en i købsforløbet. Dine køb, licensnøgler og tilhørende abonnement er tilknyttet til din konto.

Du er ansvarlig for at sikre din konto med en ordentlig adgangskode og at holde denne fortrolig. Du er ansvarlig for din egen konto og evt. andre konti du har adgang til. Vi er ikke ansvarlige for eventuelle tab på grund af stjålne eller hackede adgangskoder. Vi har ikke adgang til din nuværende adgangskode og kan af sikkerhedsmæssige årsager kun nulstille din adgangskode, hvilket du også selv har adgang til.

Du kan til enhver en tid anmode om at din konto slettes ved at kontakte os på support@plugins.dk. Bemærk at ved sletning af din konto vil alle abonnementer ophøre og licensnøgler gøres ikke-gyldige. Bemærk at du skal bekræfte at du er den korrekte kontoindehaver og vi kræver klart samtykke, før vi sletter data.

Vi har efter eget skøn ret til at suspendere eller at lukke din konto (inkl. tilhørende abonnementer og licensnøgler), hvis du overtræder vores vilkår og betingelser. Ved lukning af konto sletter vi din konto og dennes data. I tilfælde af suspendering eller lukning af konto vil du modtage besked herom.

Betaling, fornyelse og opsigelse

Hvis du har købt plugins med opdateringer, så er din licensnøgle kun gyldig så længe du har et aktivt abonnement.

Dit abonnement fornyes automatisk og ved køb af plugin giver du os tilladelse til at opkræve det gældende abonnement. Abonnementer kan til enhver tid annulleres ved at logge ind på din konto og opsige dem.

Ved opsigelse af abonnement vil abonnementet ikke længere blive fornyet, og vil udløbe efter den betalte periode, hvilket fremgår under din konto. Herefter vil abonnementet ophøre og licensnøglen ikke længere være gyldig.

Levering af plugin og opdateringer

Ved gennemført køb får du en email med ordrebekræftelse. I den email er din licensnøgle og link til download af plugins. Du kan du også logge ind på din konto og downloade de købte plugins, tilgå dine licensnøgler samt administrere dit abonnement.

Opdateringer af plugins vil kun være tilgængelige for licensindehavere, der har en aktiv og gyldig licensnøgle.

Hvis plugins ikke længere opdateres og vedligeholdes vil de ikke fremgå af vores hjemmeside. Hvis vi stopper opdatering og vedligeholdelse af et plugin vil abonnement og licens lukkes. Plugin’et vil stoppe med at fungere når licensperioden udløber. 

Ansvar og garanti

Vores plugins sælges som de er og forefindes, uden nogen garanti udover det nævnt i betingelserne her. Vi garanterer at vores plugins fungerer som beskrevet på plugins.dk, når de installeres på en ren WordPress/WooCommerce installation og når de aktiveres uden ændringer.

Vi kan ikke garantere af vores plugins fungerer med alle tredjeparts plugins, temaer eller browsere. Vi kan ikke holdes ansvarlig for eventuelle konflikter eller kompatibilitetsproblemer med sådan tredjeparts software. Hvis der opstår konflikter kan vi yde support efter vores eget skøn, som kan være fakturabelagt (se support afsnit nedenfor).

Vi er ikke ansvarlige for datatab, nedbrud eller enhver form for finansielle tab som opstår som følge af installationen af vores plugins.

Kunden påtager sig det fulde ansvar for ethvert tab, der kan skyldes brug og misbrug af vores plugins. Kunden accepterer at plugins.dks maksimale ansvar ikke overstiger det beløb Kunden har betalt for sine plugins.

Priser

Vi tager forbehold for prisændringer og slåfejl. Ved ændring af priser kan du se disse på vores hjemmeside eller vi sender dig en underretning via email. Ændring af priser vil gælde fra næste abonnementsperiode hvis intet andet er anført.

Tilbagebetalingspolitik

Vi tilbyder fuld tilbagebetaling af dit køb inden for 30 dage efter købet er gennemført.

Support

Supportanmodninger håndteres efter kø-system hvor ventetid kan forekomme. Vi svarer som regel inden for 2-4 hverdage ved normal support. Hvis din supportsag haster bedes du skrive det i titlen af din email. Hastesager kan være pålagt et 50% hastetillæg, såfremt supportsagen timeafregnes. Support er kun tilgængelig for dem der har et aktivt abonnement og en gyldig licensnøgle. 

Hvis supportspørgsmål er opstået i forbindelse med brug af tredjeparts plugins, temaer eller browsere vil supporten være berettiget timeafregning, som afregnes pr. påbegyndte halve time.

Vores support kan kontaktes på support@plugins.dk eller via chatfunktionen på plugins.dk.

Sikkerhedsbrud

I tilfælde af sikkerhedsbrud der omfatter dine persondata vil vi kontakte dig med en beskrivelse af hændelsen.

Vent! Du kan prøve i 30 dage uden risiko

Du har intet at miste - vi returnerer dit køb uden spørgsmål

Bliv en del af slænget!

Skriv dig op til nyheder, tips og tricks og eksklusive rabatter på licenser til vores plugins. 

Du vil høre fra os 1-2 gange om måneden, og du kan altid afmelde dig hvis du bliver træt af os.