GLS Plugin konflikter med WordPress – Fejl 500
Tak for dit svar. Uden logfilerne bliver fejlfindingen desværre meget mere besværlig. Hvordan opstod fejlen første gang? Kom den ud af det blå, eller var det efter en pluginopdatering? Jeg kan sende dig den tidligere version af pluginet via e-mail, så du kan teste det.
GLS Plugin konflikter med WordPress – Fejl 500
Hej Tak fordi du vil hjælpe. Ja og nej. Serverloggen siger ikke rigtig noget. Heller ikke min debug.log. Fejl 500 kommer ud fra et timeout fordi enten hooks eller et php script sender siden i et loop og så giver den timeout og responderer med en fejl 500 efter et stykke tid. Desuden kører frontend […]
GLS Plugin konflikter med WordPress – Fejl 500
Hej Stine, Vi er kede af at høre, at du oplever problemer med pluginet. Vi vil forsøge at hjælpe dig med at løse det. 500-fejl er server-side fejl, hvilket betyder, at informationen om dem bør være tilgængelig i PHP-fejllogfilerne på din server. Du bør sikre, at du har logging slået til på din WordPress-installation og […]
GLS Plugin konflikter med WordPress – Fejl 500
Opdatering: Fejlen fortsætter Jeg har netop deaktiveret alle Plugins på min side og prøvet at aktivere pluginnet. Stadigvæk fejl 500. Det vil sige, at konflikten ikke opstår mellem et andet plugin.
Hvilke oplysninger skal der indtastes i GLS-plugin indstillinger?
Hej, Disse indstillinger kommer fra din GLS-aftale, som du skal have for at bruge pluginet. Du kan læse om det her: Sådan opretter du erhvervsaftale med GLS