Hej
Jeg oplever, at GLS plugin lige pludselig sænker hastigheden på siden og jeg kan ikke logge ind på backoffice. Efter at have afinstalleret mange af plugins for at se hvor fejlen ligger, kan jeg se, at det er GLS shipping plugin der står i vejen. Når jeg vil logge ind på backoffice, giver den fejl 500 fejl. På en eller anden måde sender pluginnet siden i et loop.
Feilen er opstået pludselig. Jeg har ikke været inde og lave ændringer 2 dage og i dag stoppede det at virke. Jeg har rullet hele min installation tilbage for at se om plugin konflikter med WordPress opdatering eller anden plugin opdatering af andet plugin, men fejlen kommer stadigvæk.
Jeg kan ikke finde fejlen i debug.log, ej heller i min query monitor. Lige så snart jeg aktiverer GLS pluginet, sender den mig i et loop, som resulterer i en 500 timeout. SkoleABC.dk
Jeg beder om hurtigt svar, da jeg mister kunder på, at pluginet ikke virker som det skal.
Lige nu har jeg deaktiveret pluginet, så jeg kan komme ind i backoffice.
Opdatering: Fejlen fortsætter
Jeg har netop deaktiveret alle Plugins på min side og prøvet at aktivere pluginnet. Stadigvæk fejl 500. Det vil sige, at konflikten ikke opstår mellem et andet plugin.
Hej Stine,
Vi er kede af at høre, at du oplever problemer med pluginet. Vi vil forsøge at hjælpe dig med at løse det.
500-fejl er server-side fejl, hvilket betyder, at informationen om dem bør være tilgængelig i PHP-fejllogfilerne på din server. Du bør sikre, at du har logging slået til på din WordPress-installation og muligvis også på din server. Du skal måske kontakte din hostingudbyder, hvis du ikke kan finde dine webserver-logfiler.
Med venlig hilsen,
Plugins.dk Support
Hej
Tak fordi du vil hjælpe.
Ja og nej. Serverloggen siger ikke rigtig noget. Heller ikke min debug.log. Fejl 500 kommer ud fra et timeout fordi enten hooks eller et php script sender siden i et loop og så giver den timeout og responderer med en fejl 500 efter et stykke tid. Desuden kører frontend også en del langsommere i denne proces.
Jeg kan godt uploade og installere plugin, men når jeg aktiverer pluginnet, så sender den mig i loop og jeg kan ingenting i backoffice. ligesåsnart jeg skriver skoleabc.dk/wp-admin står den og tænker indtil timeouten kommer.
Som skrevet har jeg afinstalleret samtlige plugin for at se om de konflikter. Det gør de ikke. GLS pluginnet kan stadigvæk ikke aktiveres. Jeg har også kørt min side på en backup fra før fejlen opstod for at se om den nye WordPress opdatering måske kunne skyldes fejlen, men heller idet held her.
Når jeg spørger chatgpt kommer den med et forslag om evt. fejl i hooks eller forkerte php variabler. ??
Jeg skyder bare lige med mine oplevelser og handlinger, så du nemmere kan gennemskue hvad der evt. kunne være i vejen.
Tak for hjælpen.
Tak for dit svar.
Uden logfilerne bliver fejlfindingen desværre meget mere besværlig.
Hvordan opstod fejlen første gang? Kom den ud af det blå, eller var det efter en pluginopdatering?
Jeg kan sende dig den tidligere version af pluginet via e-mail, så du kan teste det.